czwartek, 18 sierpnia 2011

Rozdania u Sylawii i Justyny! Klikajcie klikajcie! + Zapowiedź współpracy

Witajcie kochani!
Blog w końcu zaczyna jakoś wyglądac i prosperować. Bardzo się cieszę ze wszystkich wejśc, komentarzy, obserwowań i dodań do blogrolli (miło by było, nie żebym coś... xD).
Dzisiaj przychodzę was skusić rozdaniem u Sylawii, która ma mało osób więc są duże szanse, a jej blog jest dość młody, a mimo bardzo mi się tam spodobało więc odwiedzajcie. Klikajcie klikajcie!
>klik<
A oto co można wygrać:
link do rozdania też macie >klik< 
Rozdaje też Justyna a oto co u niej można wygrać:
>tutaj< macie link do rozdania
Chyba nie trzeba mówić, co dalej powinnyście zrobić, jeśli chcecie wygrać te cudowności? :D
A tak w ogóle to dzisiaj notka krótka i szalona bo w końcu udało mi się nawiązać współpracę, może nawet 2! Szczegóły niebawem, więc czytajcie i czekajcie, bo nie znacie dnia ani godziny, gdy znów przybędę!
Dzióbaski! :*
P.S. Edytowany post, coby nie pisać 2 po kolei o rozdaniach - co ludzie pomyślą :D

15 komentarzy:

  1. dodaję do znajomych na bloglovin
    będzie mi miło jak ty również mnie dodasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :D

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com



    PS. U mnie również jest rozdanie :D ->http://hoopy-style.blogspot.com/2011/08/straight.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę powodzenia w rozdaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w rozdaniach i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, czekam na zdradzenie szczegółów współpracy ;)
    Zapraszam do komentowania mojego bloga, a jeżeli treść Cię zainteresuje do obserwowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia:) ja jakoś szczęscia nie mam ;p
    zainteresował mnie twój blog -będę wpadać tutaj częściej ;)
    obserwujemy? serdecznie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zmieniam :P
    do liceum niestety idę :<

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny konkurs.

    zapraszam
    fingerr.blogspot.pl < --- blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia zycze! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bradio - nowa wersja - uaktualnij gadżet http://edytuj.blogspot.com/2011/05/blogger-radio.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,

    zapraszam do mnie na rozdanie: www.beautyfascination.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :)

    może będziesz tak miła i w komentarzu pod tą notką wyrazisz swoją opinię na temat tego zestawu?:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/black-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy
    http://siouxieandthecity.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam szczęścia w rozdaniach :(
    www.beauty-fresh.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Jestem szalenie szczęśliwa i cieszę się z każdego komentarza. Dziękuję :)