sobota, 23 kwietnia 2011

05. Wesołego jajka + patent na serwetki!

Witajcie. Ja dzisiaj ekspresowo, ze sklejonymi palcami bowiem męczę serwetki na jutrzejszy stół, a że się rozkładają (za gruba serwetka) to trochę oszukuję z klejem xD
Tak wygląda mój wybór:

Macie też linka do stronki, na której macie to krok po kroku: >klik<

A ja od siebie życzę Wam serdecznie zdrowych, wesołych, pogodnych Świąt Wielkanocnych. Pełnych słońca, wiary, nadziei i miłości. Miłej atmosfery, wiosennego nastroju i mokrego dyngusa. Ponadto jako bonus życzę wam nietuczących potraw bo sama wiem ile człowiek potrafi zjeść mazurków i babek xD

(życzenia były z serducha bo nie lubię sytuacji "kopiuj, wklej")
Do napisania :*

2 komentarze:

  1. Przepraszam kochana ale coś mi gg szwankuje :( Co do podkładu to ja bardzo chwalę sobie Rimmel Lasting Finish :) Odcień 01 Ivory chyba ;) Idealnie nawilża a przy tym twarzyczka Ci się nie będzie świecić ;) Tylko nakładaj go niewielką ilość i odczekaj chwilę. Zero efektu maski, krycie to jakieś 60procent. Jeśli jednak stwierdzisz, że potrzebujesz mocniejszego matu to polecam puder Synergen (ok.7zł) (Rimmel Lasting Finish ok.24zł) Co do pudru myślę że tak jak do mnie pasowałby Ci odcień Sand 03. Popytaj jeszcze w drogeriach :D Może tam coś też Ci doradzą, ja jednak te rodukty przetestowałam i powiem szczerze jestem zadowolona. Podkład pomaga Ci z walce z niedoskonałościami, puder nie uczula :) Super :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki:) Ja wogole na bank nie zuzyje wszystkich, ale chociaz troche chcialabym pozużywac:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem szalenie szczęśliwa i cieszę się z każdego komentarza. Dziękuję :)