czwartek, 11 sierpnia 2011

Pastylka do kąpieli Tso Moriri

Witajcie. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam pastylkę do kąpieli z olejem kokosowym Tso Moriri.
Ja posiadam akurat wersję zapachową Zielona herbata & ogórek
 Skład: Aqua Glycerin, Sodium Palmate, Sucrose, Sodium Cocoate, Decyl Glucoside, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Palm Kernelate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Powder.
Co myśli producent:  Zielona herbata ze względu na swoje właściwości antyrodnikowe i przeciwzapalne dobrze pielęgnuje skórę. Utrzymuje właściwy poziom nawilżenia skóry. Ekstrakt z ogórka dodatkowo nawilża i oczyszcza skórę.
Pastyle mają wspaniałe właściwości pielęgnujące. Jej musowanie podczas kąpieli wydobywa delikatny aromat, który koi zmysły i pozwala się zrelaksować a olejki eteryczne i ekstrakty roślinne dodatkowo nadają pastylom niepowtarzalne właściwości.
Musisz je  mieć , jesteś tego warta! 

Co myślę ja:  
+  Zapach piękny. Bardziej wyczuwalna herbata, ogórek chyba jest tam jedynie po to, aby ją złagodzić. 
+ W wannie wodę zabarwia na nasyconą, jasną, prawie jadowitą zieleń. To był ciekawy efekt.
+ Cudownie nawilża skórę. Olejek kokosowy to nie żaden pic na wodę! Już przy rozpuszczaniu widoczne są malutkie ale za to bardzo liczne oczka tłuszczu. Skóra zaś po takiej kąpieli jest nawilżona, miękka i pachnąca.
+ Kąpiel to prawdziwa przyjemnośc i relaks do tego stopnia, że ja prawie zasnęłam... Nie pytajcie xD
+ Zapach długo utrzymuje się w łazience i w wodzie, aż nie chce się z niej wychodzić.
+ Jest duża i wydajna. 
+ Moja skłonna do uczuleń skóra nie krzyczała, a podrażnienia i niewielkie atopiki zostały nawilżone i uspokojone. 

- Zapach za krótko utrzymuje się na skórze
- Po rozpuszczeniu się pastylki sporadycznie w wodzie pływają białe piankowate cosie jak hmmm... najbardziej to chyba przypomina nie do końca rozpuszczony proszek do prania. Nie wiem jak to określić ale to było dziwne. 
- Dostępność
- Cena ok 10 zł
- Nie pieni się za bardzo. Raczej musuje dopóki pastylka się nie rozpuści. 

Mimo wszystko polecam. Pastylka bardzo sympatyczna i skóra po niej jest gładka jak jedwab.
Ocena: 4,3 / 5

Pozdrawiam was wszystkie i życzę udanej resztki wakacji. Dzióbaski ;*

5 komentarzy:

  1. No nie wiem ;) sama musisz popróbować popisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny oridukt i cena 10zł nie jest taka wysoka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to znaczy być kosmetycznym skąpcem i witam CIe w klubie :) Dlatego tez staram sie nawiazywac współprace 2 firmy maja mi przesłać produkty niedługo, inna dopiero w lutym i jedna firma poprosiła mój nr tel to może też coś z tego wyniknie :)
    Bardzo fajne sa takie współprace :) Chociaż przyznam,że jak coś mi sie naprawde spodoba i będzie mnie na to stać to chętnie zamówie taki kosmetyk który testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaję do znajomych na bloglovin i będę wdzięczna jeśli też mnie dodasz :>

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.bloglovin.com/blog/2828416/youre-beautiful znalazłam cię tam XD chyba że ktoś to założył za ciebie :) ale ja i tak followuję bo chce być na bieżąco w twoich postach :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem szalenie szczęśliwa i cieszę się z każdego komentarza. Dziękuję :)